
Situacija
THERMOWAVE prekės ženklas buvo žinomas potencialiems klientams, tačiau plėtros metu išryškėjo vis daugiau trūkumų. Atliekant analizę paaiškėjo pagrindinės problemos: nepraktiška žodinio ženklo kompozicija, pasenęs ir standartinis dizainas, vertikalių ir horizontalių logotipo variantų bei atskiro ženklo nebuvimas, taip pat trūksta komunikacijos apie prekės ženklo vertybes.
Sprendimas
Logotipas atnaujintas, išlaikant unikalų senąjį šriftą su subtiliais pataisymais – jis siauresnis ir praktiškesnis. Sukurtos dvi kompozicijos: horizontali (pereinamoji, padedanti klientams prisitaikyti) ir vertikali (naujam etapui su nauju ženklu). Naujas logotipas, jungiantis optinę iliuziją ir rodyklę, atspindi judėjimą ir siekį, atitinkantį atletų vertybes. Išlaikyta spalvų paletė su nedideliais patobulinimais, parengtos prekės ženklo naudojimo gairės.
Rezultatas
Atnaujintas logotipas pašalino trūkumus, sustiprino atpažįstamumą ir komunikavo judėjimo bei tobulėjimo idėją.






Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.