
Situacija
SOSTENA įkurta 1992 m. ir veikia kaip oficialus Volvo, Renault bei Dacia atstovas. Įmonė siekė atnaujinti savo įvaizdį, pabrėžti techninį profesionalumą ir pažymėti artėjantį 30-metį.
Sprendimas
Parengėme minimalistinį, švarų ir techninį prekės ženklo identitetą, kuriuo 2022 m. buvo paminėtas SOSTENA 30-metis. Naujas dizainas apima stilizuotą logotipą, vientisą tipografiją ir griežtą spalvų paletę, atspindinčią įmonės autoritetą automobilių srityje
Rezultatas
Atnaujintas identitetas sustiprino SOSTENA pozicijas rinkoje, padidino prekės ženklo atpažįstamumą ir suteikė aiškų, profesionalų įvaizdį, kuris dar labiau konsolidavo klientų pasitikėjimą




Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.