
Situacija
Brolių Medus prekės ženklui nereikia dirbtinės tapatybės. Produktas priklauso žemaičiams broliams dvyniams iš mažo Lietuvos miestelio. Šie jauni, išsilavinę žmonės puikiai išmano apie bites ir parduoda aukščiausios kokybės medų bei desertus. Tačiau pakuotės etiketė neatspindėjo šios informacijos, o broliai planavo plėsti produktų liniją, tad reikėjo imtis veiksmų.
Sprendimas
Sukurti logotipą, atspindintį savininkus ir kalbantį jų vardu. Išlaikyti prekės ženklo atpažįstamumą visoje linijoje, bet suteikti skiriamuosius bruožus kiekvienam produktui. Taip pat pasirinkta aukštos kokybės etiketės medžiaga, užtikrinanti elitinį produkto įvaizdį. Logotipe panaudoti brolių portretai ir šūkis TIKRI BROLIAI – TIKRAS MEDUS. Žemiau – spalvomis koduoti produktai su medaus gėlių iliustracijomis, o ant dangtelio – papildomas ženklinimas ir garantija.
Rezultatas
Pakuotė įgavo vintage stilių, atspindintį bitininkystės tradicijas šiuolaikišku požiūriu — tai padėjo išsiskirti konkurencijoje ir stiprinti prekės ženklo žinomumą.











Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.