
Situacija
VIKTORIJA viena seniausių Lietuvos sausainių kepyklų nuo 1939 m., 2018 m. nusprendė atnaujinti produktų išvaizdą ir pasirinko Bold Brands naujam pavadinimui, strategijai ir pakuotės dizainui.
Sprendimas
Produktai suskirstyti į dvi linijas. Pirmoji – Tradiciniai Sausainiai – klasikinės receptūros linija, skirta 40–60 metų žmonėms, kurie renkasi 250 g ir didesnes pakuotes bei vertina kepyklos gaminius. Naudotas kraftpopieriaus fonas su kepyklos ir laukų iliustracijomis, kuriant tradicinės gamybos įspūdį. Antroji – Mini Oat Cookies – skirta 16–35 metų jaunimui, pavadinta anglų kalba eksportui. Modernus, žaismingas dizainas su tuo pačiu kraft fonu, papildytu aktyvaus gyvenimo būdo elementais (kelionės, mokslai, darbas)
Rezultatas
Pakuotė pabrėžia skonį sausainių ir skonio elementų iliustracijomis, sujungia abi linijas ir patraukia tikslines auditorijas.




Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.