
Situacija
VOLFAS ENGELMAN – viena seniausių ir populiariausių Lietuvos alaus daryklų, kurios pavadinimas po Antrojo pasaulinio karo ilgą laiką buvo uždraustas ir tik 2011 m. atgaivintas. Per trumpą laiką atgaivinta prekės ženklo versija vėl tapo viena žinomiausių alaus ženklų Lietuvoje. Vis dėlto ilgametė ženklo atpažįstamumo tradicija kėlė iššūkį – net ir menkiausias grafinis pakeitimas galėjo sukelti neigiamą vartotojų reakciją.
Sprendimas
Išlaikyta esminė grafinė struktūra – nuspręsta nekeisti pagrindinių emblemos formų ir kompozicijos, kad vartotojai iš karto atpažintų pažįstamą vaizdą. Sukurtos supaprastintos iliustracijos: senojo dizaino detalios, išdrožtos dekoracijos buvo paredaguotos – perteikti svarbiausi istoriniai motyvai, tačiau atsisakyta perteklinių detalių, galinčių trikdyti šiuolaikinį estetinį įspūdį.
Rezultatas
Sėkmingas atnaujinimas padėjo prekės ženklui išlikti aktualiam ir išlaikyti pažįstamumo jausmą, todėl pardavimai išliko stabilūs ir net šiek tiek augo tarp vartotojų, vertinančių autentišką, ilgametes tradicijas turintį alaus prekės ženklą. Sustiprėjo ir VOLFAS ENGELMAN įvaizdis kaip alaus, gebančio derinti istoriją ir šiuolaikinį dizainą.


Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.