
Situacija
Klientas, didžiausia Lietuvos korporacija Vičiunai Group, nusprendė įžengti į pasaulio gėrimų rinką. Turėdamas jau sukurtą prekės ženklą ir logotipą, reklamuojamą per automobilių lenktynes ir ekstremalius sporto renginius, produktas dažnai painiojamas su panašiu energetiniu gėrimu dėl panašios išvaizdos, spalvų ir logotipe esančios raudonakės būtybės. Gazuotas vitaminizuotas gėrimas pilstomas į 330 ml aliuminio skardines.
Sprendimas
Sukurtas naujas produkto įvaizdis, išlaikant tą patį prekės ženklą ir pabrėžiant vartotojo naudą. Išlaikyta mėlyna kaip pagrindinė spalva visoms skonių skardinėms, o skirtingi skoniai atskiriami tik pagal antrines spalvas. Dizainą dominuoja stačiakampiai grafiniai elementai, suteikiantys draugišką ir žaismingą išvaizdą.
Rezultatas
Pakuotė aiškiai išsiskiria, išlaikydama prekės ženklo tapatumą ir pabrėždama produkto naudą.

Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.