
Situacija
Klientas siekė sukurti išskirtinę pakuotės idėją bei pirminės ir antrinės pakuotės konstrukciją ir dizainą. Kaip pagrindinis grafinis dekoro elementas buvo pasirinkti mandarinai ir eglės šakelės, atspindintys produkto skonį. Mandarinai tapo Kalėdų simboliu Lietuvoje.
Sprendimas
Pirminė etiketė sukurta kaip vokas su atviruku viduje. Tai atspindi Kalėdų tradicijas ir tampa unikaliu būdu pateikti naujus receptus klientams bei dovanoti jiems atviruką. Atviruko dizainas – paprastas ir minimalistinis, pratęsiantis bendrą pakuotės stilių.
Rezultatas
2021 m. žiemą buvo išleista tik 222 butelių ribota mandarinų džino partija, tačiau, sulaukusi didelio susidomėjimo, 2022 m. gamyba buvo pritaikyta masinei rinkai.







Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.