
Situacija
Reikėjo sukurti naują prekės ženklą, logotipą ir pakuotės dizainą sodininkystės entuziastams, norintiems profesionaliai prižiūrėti savo sodą ir veją.
Sprendimas
Sukurtas prekės ženklas ProGarden, aiškiai perteikia profesionalumą. Jei to nepakanka, šūkis „Profesionali vejos priežiūra paprastai“ patikslina žinutę. Pagrindinis tikslas – parodyti trąšų poveikį, kuris pavaizduotas dviem klasikinėmis iliustracijomis: prieš ir po trąšų naudojimo. Prekės ženklo pozicija apima ne tik efektyvius produktus, bet ir vartotojų švietimą – pakuotės nugarėlėje pateikiama išsami informacija apie naudojimą, tinkamą laiką ir poveikį.
Rezultatas
Pakuotė aiškiai komunikuoja profesionalumą ir padeda vartotojams lengvai suprasti trąšų naudą bei naudojimo būdus.











Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.