
Situacija
2015 m. nusprendėme švęsti Kalėdas kūrybinėse dirbtuvėse, parodydami savo stiprybes – prekės ženklų logotipų ir pakuotės dizaino kūrimą, bet neįprastu būdu. Idėja kilo svarstant apie Kalėdų esmę ir rankų darbo dovanų vertę. Klientams paruoštas riboto leidimo vyno paketas su išskirtiniu lietuvišku aviečių vynu, sukurtu garsaus vynininko Česlovo Ramoškos.
Sprendimas
Pavadinimui pasirinktas mistiškas žodis Moonberry, siejantis su Moon Troops ir pabrėžiantis, kad tai uogų, o ne vynuogių vynas. Įkvėpti Kalėdų dvasios, sukūrėme natūralumo idėją atspindintį dizainą: etiketę iš natūralių vyšnių medienos pluoštų, rusvai dažytą pušies dėžutę, o viduje vynas apgaubtas kvapniu šienu. Pakuotė simbolizuoja naujus atradimus.
Rezultatas
Procesas įamžintas nuotraukose ir trumpame vaizdo įraše, kurį klientai gavo kaip sveikinimą. Tai kūrybiškas Kalėdų konceptas, leidęs išbandyti naujas perspektyvas.







Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.