
Situacija
Reikėjo sukurti naują Barbeque prieskonių liniją – nuo prekės ženklo pavadinimo iki pakuotės dizaino. Rinkoje vyrauja sudėtingi ir neaiškūs etikečių sprendimai, o mūsų tikslas – aiškus, kokybiškas ir iškart suprantamas dizainas, be papildomos rinkodaros.
Sprendimas
Prekės pavadinimas BBQ MASTER Finest Spices – tiesmukas, nurodo paskirtį ir kokybės lygį. Logotipas ir atskiri piktogramų rėmeliai aiškiai parodo, kam skirtas kiekvienas prieskonis (ant grotelių, į mėsą, į daržoves ir pan.), kad vartotojas nesuklystų, nepaisant kalbos ar šalies. Apatinėje etiketės dalyje – profesionaliai patiektos mėsos nuotrauka, pabrėžianti skonį, o degintos medienos tekstūros fone kuriama tikroviška Barbeque atmosferos nuotaika.
Rezultatas
Gavosi aiškus, patrauklus ir skoningas pakuotės dizainas, kuris išsiskiria lentynoje, palengvina vartotojo pasirinkimą ir sustiprina prekės ženklo įvaizdį kaip patikimo, aukštos kokybės Barbeque prieskonių linijos.




Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.