
Situacija
KUHNE įkūrė mūsų draugai, todėl turėjome visišką kūrybinę laisvę kurti naujo mažo šonkauliukų ir burgerių vietos prekės ženklą bei logotipą. Vieta, apie 12 kv. m, priminė jaukią virtuvę, kur savininkas pats gamino ir priiminėjo užsakymus, sukurdama draugiškos virtuvės atmosferą.
Sprendimas
Įkvėpti Lietuvos sovietmečio virtuvės tradicijų, kur Kaune gimė laisvės idėjos ir vakarėliai, sukurtas pavadinimas KUHNE (iš rus. kuhnja ir vok. küche). Atsižvelgiant į tendencijas, siūlant tik kiaulienos šonkauliukus ir trauktos kiaulienos burgerius, logotipe panaudota mėsinių kirvis simbolis, atspindintis šviežią mėsą. Sloganas Hunger Killers natūraliai išryškino agresyvų įvaizdį.
Rezultatas
Pakuotė ir prekės ženklas sukuria jaukų, tradicinį įspūdį su aiškiu mėsos kokybės akcentu.





Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.