
Situacija
CLAUS’TROPHOBIA – itin riboto leidimo alus, sukurtas bendradarbiaujant Lietuvos Genys Brewing Co ir Danijos Munkeo Mikrobryg. Jam išskirtinį skonį suteikia sultingos lietuviškos mėlynės – vienas pagrindinių ingredientų. Alus pavadintas Clauso, prisidėjusio prie jo kūrimo, garbei.
Sprendimas
Etiketės dizainas neįprastas – jis atspindi išskirtinį alaus skonį. Mėlynės pavaizduotos uždaroje aikštelėje, simbolizuojančioje klaustrofobiją. UV lakas išryškina trikampius, primenančius miško medžius ir subtiliai užsimenančius apie mėlynių rinkimą. Matinio popieriaus ir UV lako derinys – retas sprendimas šioje kategorijoje.
Rezultatas
Pakuotė patraukė dėmesį ieškantiems naujovių, pabrėždama alaus išskirtinumą.



Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.