Situacija
Sukurti pakuotės dizaino koncepciją, kuris padėtų geriau nuskaityti produktą, būtų šiuolaikiškesnis ir leistų plėsti produktų gamą.
Užduotis
Identifikuoti pakuotės dizaino problemas ir atnaujinti dizainą, siekiant padidinti matomumą, pagerinti informacijos nuskaitomumą bei aiškiau ją pateikti pirkėjui.



Analizė ir įžvalgos
Informacija pakuotėje sunkiai nuskaitoma vartotojui, todėl būtina gerinti nuskaitomumą ir sukurti produkto identitetą tolimesniam vystymui.
Geriausiai matoma pakuotės dalis nėra išnaudota.
Pavadinimas dėl mažo kontrasto ir margo fono tampa sunkiai nuskaitomu.
Maisto iliustracija uždengta tekstu ir nėra patraukli bei skani.
Antrą kartą pakartotas skonis nesuteikia jokios informacijos, tik užima vietą ir klaidina vartotoją.
Produktas greitai paruošiamas, tačiau nėra jokios informacijos apie paruošimo būdus.

Rezultatai
Atsižvelgiant į atliktą analizę ir remiantis įžvalgomis sukurtas pakuotės dizainas, kurio informacija geriau nuskaitoma, pakuotė patrauklesnė ir galima plėsti liniją.
Naujoje pakuotėje:
Aiškesnis dizaino identitetas.
Aiškūs ingredientai, skanus pateikimas.
Aiškios produkto savybės.
Iškomunikuotas paruošimo būdas.
Lengvai nuskaitomas pavadinimas.

Projekto galerija



Daugiau projektų


Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.