Situacija
Remiantis analize, atnaujinta produkto struktūra ir žinutės, kad jis būtų aiškesnis ir konkurencingesnis užsienio rinkose. Pabrėžtas skonis, savybės ir spalvos, aiškiai pateikta informacija.
Užduotis
Identifikuoti priežastis, dėl kurių produkto pardavimai nėra patenkinami, sukurti atnaujinimo strategiją ir įgyvendinti pokyčius, siekiant geresnių pardavimo rezultatų. Pritaikyti produktą eksporto rinkoms.



Analizė ir įžvalgos
Pakuotė yra estetiškai patraukli, įdomi ir moderni, tačiau neatskleidžia, koks produktas yra viduje, koks jo skonis ir kokios savybės.
Pavadinimas aiškiai neatsako pirkėjui, koks tai produktas, be to, jis netinkamas naudoti užsienio rinkose.
Skonis pateiktas lietuvių kalba, todėl norint eksportuoti produktą, jį reikia pakeisti į anglų kalbą.
Produkto privalumai nėra aiškiai matomi ar suprantami vartotojui.
Produktas nematomas per langelį, todėl sunku suprasti, kas yra viduje – gaminys neatrodo pakankamai skaniai ar patraukliai.
Fonas yra margas, nėra dominuojančios spalvos, todėl pirkėjui gali būti sunku atskirti skirtingus skonius.

Rezultatai
Atsižvelgdami į analizės rezultatus ir gautas įžvalgas, atlikome pakeitimus, kurie aiškiau perteikia produkto esmę. Patobulinome informacijos struktūrą ir žinutes, kad produktas būtų konkurencingesnis užsienio rinkose.
Naujoje pakuotėje:
Skaniai ir aiškiai pateiktas produktas
Aiškiai parodytas skonis
Iškomunikuotos produkto savybės
Aiški ir paprasta informacinė struktūra Parinkta kiekvieną skonį geriausiai atspindinti spalva

Projekto galerija






Daugiau projektų


Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas

Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.

