Situacija
Produktas atrodo pigesnis nei yra, nepritraukia naujų pirkėjų. Sparčiai prarandama rinkos dalis. Prekės ženklas praranda aktualumą.
Užduotis
Atnaujinti pakuotės dizainą aktualizuojant vieną iš seniausių kavos prekės ženklų Danijoje. Sukurti premium segmento produkto išvaizdą, išlaikant atpažįstamumą, neprarandant esamo pirkėjo.


.webp)
Analizė ir įžvalgos
Pakuotėje trūksta aiškios informacijos hierarchijos, o naudojami informaciniai ženklai gali klaidinti. Vizualiai tai nuobodi, generinė ir triukšminga pakuotė, kurioje dominuojantis prekybos tinklo logotipas akcentuoja privataus prekės ženklo įvaizdį ir mažina suvokiamą vertę.
Netinkama elementų hierarchija. Logotipas nematomas. Neaiškus prekinis ženklas.
Sunkiai identifikuojami produkto ir prekės ženklo pavadinimai.
Be konteksto naudojami informaciniai ženklai, nesuteikiantys informacijos ir netgi galintys suklaidinti.
Nuobodus generinis ir triukšmingas grafinis fonas, nepridedantis vertės.
Prekybos tinklo logotipas rodantis jog tai privačios etikėtės prekės ženklas. Mažinantis vertę, vartotojų akyse, elementas.
.webp)
Rezultatai
Pagrindinis demesys skiriamas istoriam prekės ženklo simboliui - "kavos merginai”. Moderniai atkurtas istorinis prekės ženklas turintis gilią istoriją. Aiškiai komunikuojamas produkto pavadinimas ir sutvarkyta informacinė struktūra.
Naujoje pakuotėje:
Vizualinės hierarchijos sustiprinimas
Prekės ženklo paveldas integruojamas moderniai
Funkcinės informacijos aiškumas
Padidintas lentynos įspūdis („shelf impact“)

Projekto galerija
.webp)
.webp)
.webp)
.webp)
Daugiau projektų


Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas

Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.

