
Situacija
Klientas norėjo žengti į naują kategoriją – stipraus alkoholio segmentą. Mums patikėjo išanalizuoti rinką, sukurti strategiją, pavadinimą, logotipą ir pakuotę – kitaip tariant, pasirūpinti viskuo nuo pradžios iki galo. Analizės metu pastebėjome, kad pirkėjai itin vertina skandinaviškus prekės ženklus – jie laikomi premium, brangesni ir pasižymi dideliais pardavimais.
Sprendimas
Remdamiesi šia įžvalga, pasirinkome kurti skandinaviško stiliaus prekės ženklą ir dizaino kryptį. Taip gimė Nordland – minimalistinio dizaino produktas su tekstūriniu popieriumi ir subtiliomis blizgiomis detalėmis, kurios perteikia saikingą prabangą. Tyrumo įspūdžiui sukurti naudojome kalnų motyvą, atspausdintą ant nugarinės etiketės, kuris matomas kiaurai per butelį.
Rezultatas
Dizainas sėkmingai išleistas į rinką ir greitai įsitvirtino vidutinės kainos degtinių segmente. Pardavimai nuosekliai auga, o pats prekės ženklas rinkoje atrodo konkurencingai – kaip premium klasės produktas už prieinamesnę kainą.





Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas

Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.