
Situacija
Reikėjo sukurti naują ultralengvų alaus produktų pakuotės kategoriją, perteikiančią pagrindines žinutes: lengvą, subtilų skonį, mažą kalorijų ir alkoholio kiekį bei glitimo neturinčią sudėtį
Sprendimas
Sukurtas minimalistinis dizainas su šviesia spalvų palete, išsiskiriančia iš pramonės standartų. Lengvas šriftas ir minimalistiniai grafiniai elementai pritaikyti jaunai ir moteriškai auditorijai, tačiau neatsisakant tradicinių alaus mėgėjų. Ikoniniai VOLFAS ENGELMAN simboliai – vilkas ir liūtas – stilizuoti taip, kad sustiprintų emocinį poveikį, išlaikant paveldą. Naudojami tik būtini elementai, vengiant perteklinių detalių.
Rezultatas
Pakuotė aiškiai komunikuoja produkto lengvumą ir patrauklumą, išlaikydama prekės ženklo tradicijas.





-min.jpeg)


Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.