VOLFAS ENGELMAN - NEO ULTRA LIGHT BEER

Klientas

Volfas Engelman (Olvi Group)

Paslaugos

Pakuotės dizainas

Rinkos

Tarptautinė

Situacija

Reikėjo sukurti naują ultralengvų alaus produktų pakuotės kategoriją, perteikiančią pagrindines žinutes: lengvą, subtilų skonį, mažą kalorijų ir alkoholio kiekį bei glitimo neturinčią sudėtį

Sprendimas

Sukurtas minimalistinis dizainas su šviesia spalvų palete, išsiskiriančia iš pramonės standartų. Lengvas šriftas ir minimalistiniai grafiniai elementai pritaikyti jaunai ir moteriškai auditorijai, tačiau neatsisakant tradicinių alaus mėgėjų. Ikoniniai VOLFAS ENGELMAN simboliai – vilkas ir liūtas – stilizuoti taip, kad sustiprintų emocinį poveikį, išlaikant paveldą. Naudojami tik būtini elementai, vengiant perteklinių detalių.

Rezultatas

Pakuotė aiškiai komunikuoja produkto lengvumą ir patrauklumą, išlaikydama prekės ženklo tradicijas.

No items found.

Daugiau mūsų darbų

VENERDI WINTER EDITION
gėrimai
pakuotės dizainas
ORGANIC WAY
kita
pakuotės dizainas
logotipas
BEANSONS
gėrimai
dizaino strategija
pavadinimo kūrimas
logotipas
pakuotės dizainas
Žiūrėti Portfolio
Arrow element

Turite iššūkių? Susisiekite.

Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

antanas

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas

Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas

+370 682 33587
antanas@boldbrands.lt

*Darbo metu jums atsakysime per 4 valandas.

Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas

Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.

Rinktis laiką