
Situacija
OHO – vienas žinomiausių prekių ženklų Lietuvos rinkoje, veikiantis nuo 1991 metų. Turėdama ilgametę patirtį užkandžių gamyboje, įmonė puikiai žino, ko ieško vartotojai. Vis dėlto šiandien vis dažniau ieškoma ne tik skanių, bet ir sveikesnių alternatyvų, ypač tiems, kurie negali atsisakyti saldumynų.
Sprendimas
Oho sukūrė naują sveikesnę produktų liniją. Vis dar labai gardžią, skirtą užkandžių mėgėjams. Pirkėjams svarbu rasti sveiką ir skanų užkandį, taip pat svarbu tai tinkamai perteikti per pakuotę. Ji turi būti informatyvi, bet kartu žaisminga, kad patrauktų įvairaus amžiaus vartotojus.
Rezultatas
Kuriant šią liniją, ypatingas dėmesys buvo skiriamas ne tik skoniui, bet ir vizualinei komunikacijai. Pakuotės dizainas padeda vartotojams lengviau atpažinti sveikesnius pasirinkimus lentynoje, skatina sąmoningesnius mitybos pasirinkimus ir padeda atrasti gardžius, bet subalansuotus užkandžius.




Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.