-min.jpeg)
Situacija
Konkurencija FMCG mažmeninėje rinkoje intensyvi, ypač mažam gamintojui varžantis su didžiaisiais prekės ženklais. Mr. Check prekės ženklui reikėjo išsiskirti ir gerai parduoti, ypač eksportuojant į įvairius pasaulio regionus su skirtinga kultūra.
Sprendimas
Sukurtas dizainas su sprogstančių skonių ir traškios apvalkalų emocija tobulai skrudintiems žemės riešutams. Detalios produkto iliustracijos ir nedidelis langelis pakuotėje užtikrino skaidrumą apie kokybę, suteikdamas pirkėjui kontrolę – unikalus sprendimas, nes didieji gamintojai to nedarė.
Rezultatas
Strategija ir dizainas pateisino lūkesčius ir padėjo Mr. Check tapti sėkmingu produktu, galinčiu konkuruoti su pasaulio prekės ženklais.


Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.