
Situacija
2019 m. sukurtas Mr. Check logotipas ir apkeptų žemės riešutų pakuotės dizainas. Sėkmė paskatino klientą plėsti asortimentą nauja kategorija – traškučiais.
Sprendimas
Kadangi apkepti žemės riešutai nauji rinkoje, traškučių linija sukurta panašiu stiliumi, kad produktai išsiskirtų parduotuvėse, kur jie dažnai būna atskirose vietose. Pagrindinis dėmesys skirtas dideliam logotipui, stiprinančiam naują prekės ženklą, bei traškučių skoniams.
Rezultatas
Pakuotė užtikrina matomumą ir stiprina prekės ženklo atpažįstamumą.


Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.