
Situacija
Kuriant BEANSONS prekės ženklą, buvo atsižvelgta į emocijas, vientisumą ir estetiką. Prekės ženklas ir pakuotė turėjo perteikti istoriją bei tradicines vertybes, užtikrindami sėkmę šiuolaikinėje rinkoje. Pavadinimas Beansons skamba, lyg prekės ženklas egzistuotų nuo XX a. vidurio.
Sprendimas
Pavadinimas įkvėpė pakuotės stilių, sujungiant klasikinį ir rankų darbo grafiką. Logotipas – klasikinis žodinis ženklas su lengva grunge tekstūra. Kiekvienam kavos mišiniui priskirtas numeris, o informaciniame laukelyje ant fasado nurodyta kilmė, skonio natos ir naudojimo būdas.
Rezultatas
Dominuoja mėlyna ir balta spalvos su matinio lako apdaila, o mišiniai puošiami metaliniais akcentais. Dėmesys detalėms suteikė vintage išvaizdą. Elegantiška pakuotė atspindi istoriją ir informacinę lentelę.





Daugiau mūsų darbų
Turite iššūkių? Susisiekite.
Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu

Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Antanas Rimdžius
Projektų ir partnerysčių vadovas


Rezervuokite susitikimą Jums patogiu laiku
Antanas Rimdžius
Projektų ir partneryščių vadovas
Rezervuokite nemokamą konsultaciją, susitikimą jums patogiu metu.